Sunday, February 14, 2010

We'll meet again... I'm sure...

Am evitat sa scriu asta... stiam ca n-am sa pot fara lacrimi... n-am mult de spus...

........................................

O sa ne revedem noi Tatuca... ca doar asa e piesa lor si vreau sa cred ca au dreptate... si sigur si lor o sa le fie dor...

What about misty mountains in a sunset light?
What about drinking from a waterfall?
What about leaving people without saying goodbye?
We'll meet again I'm sure... ..........................................................................

Cand ne vedem din nou vreau sa-mi zici "Preteneeeeeeeeee ce-i cu tineeeeeeee?......."

PS: sa-l saluti pe tata acolo, sunt sigur ca o sa te placa mult....

4 comments:

  1. We'll meet again I'm sure... .........
    o sa ne lipsesti Tatuca.....

    ReplyDelete
  2. salut...nu ma cunosti nu te cunosc...sunt plecat de ceva timp din romania(nu asta este important)dar intamplator am auzit un zvon.....te rog ,poti sa imi confirmi(sincer imi doresc din suflet sa imi infirmi)daca este adevarat ce am auzit....???:((

    ReplyDelete
  3. daca vorbim de ilias, din pacate nu pot sa-ti infirm

    ReplyDelete
  4. nu l-am cunoscut atat de bine pe cat as fi vrut, de la el am invatat ca decat sa bei mai multe pahare mai bine le bei mai pline, cu el am baut in nori de olandeze, si ii duc lipsa la fel de mult. Sper sa ne priveasca de acolo de sus si sa ne zambeasca, stiind ca tot raul e spre bine. Pace!

    ReplyDelete