Monday, June 8, 2009

Tatuca Ilias - The Bluzz

De fiecare data ca acasa, asa ma simt la tatuca Ilias... The Bluzz ...
Indrumat de incurajarea "preteneeee, ce-i cu tineeee, nu-i nevoieeeee... ^^" m-am hotarat totusi sa laud unul dintre putinele locuri in care ma simt foarte bine. Senzatia, sau mai bine zis afirmatia "foarte bine" te lasa cu un gust vag in gura, asa-i? Parca ai mai vazut... Parca asa era si pe nu mai stiu unde... Parca mai era un local acolo(...) unde puneau muzica misto...
Eu nu zic, nah, poate...
In seara asta, in "curtea din Praga", tatuca a tinut sa-si dea cu parerea umila despre asezarea lui... "e aiurea preteneeeee afara, ce-i cu tineeee, pai n-am gasit si eu un loc unde sa ma simt ca acasa"... si in fond asta zic si eu, unde mai frumos ca acasa.

PS: acasa la el ^^

No comments:

Post a Comment